Спеціалізована виставка Агро Комплекс 2017

З Італії – з якістю!

Хто з нас не пересвідчувався у винятковій якості італійських продуктів! Одяг, їжа, авто, побутова техніка з промовистим маркуванням «Зроблено в Італії» давно слугують українцям, дістаючи винятково схвальні відгуки. Просувається на вітчизняний ринок й італійська сільськогосподарська техніка. Спільний стенд компаній «MBJ Україна» і Merlo S. P. A. мав неабияку популярність серед відвідувачів виставки «АгроКомплекс». На цей стенд завітало й «Зерно» у намаганні з’ясувати, в чому, власне, полягає секрет аншлагу на ньому. Побачили ми там 3-метровий глибокорозпушувач і стерньовий культиватор, а також телескопічні навантажувачі.

«Наше виробництво розташоване у м. Бардже в італійській провінції Кунео неподалік Турину, – каже директор ТОВ «MBJ Україна» Ольга Лузяніна. – Торгову марку MBJтмAgricultural Machinery було засновано на базі італійської компанії ALS Group. Представництво компанії MBJ в Україні працює вже більше року. Пропонуємо на ринку начіпне і причіпне ґрунтообробне обладнання італійського виробника MBJ:

 

глибокорозпушувачі із середніми й важкими лапами, комбінований із різними типами котків, комбінований із розкидачем добрива; культиватори, розкидачі добрив, цистерни для внесення рідкого мінерального добрива в ґрунт. Найбільший попит має глибокорозпушувач BRAVO. Розробка, макетування, створення, фарбування, випробування агрегату відбуваються винятково в Італії. Усе відповідає суворим італійським стандартам. На виході маємо продукт італійської якості й з італійськими гарантіями.

 

 

 

 

 

gallery/dsc_0036

Враження від першого сезону роботи на українському ринку оптимістичні. Звісно, певні труднощі виникають через те, що марка була невідомою в Україні. Втім, не всі обирають сільгосптехніку, зважаючи на славнозвісність бренду. Водночас  аж ніяк не всі й роблять вибір на користь найдешевшої техніки вітчизняного виробника. Ми робимо все для того, щоб наш бренд був упізнаваним. Відтак і беремо участь у заходах на кшталт виставки «АгроКомплекс». Наразі формуємо дилерську мережу.

У нас є вже кілька партнерів – ТОВ «ГрейсАгро Тех» (м. Кропивницький), ТОВ «ТК НІКА АГРО» (м. Київ), ТОВ «Максимум-Агро» (Волинська область), та триває процес укладання дилерських угод, зокрема й у виставкових павільйонах. Мережу надалі розширюватимемо й поступово закриємо всі регіони України. Налагоджуємо й систему сервісного обслуговування. Регулярно проводимо навчання людей, зайнятих у сервісному обслуговуванні  у компаніях-дилерах. Зокрема плануємо у грудні цього року зробити великий тренінг для  представників усіх наших дилерських компаній. Будь-яку проблему, яка потенційно може виникнути у

користувача нашої техніки, сервісні служби компаній-дилерів (у них є, до речі, повний комплект запчастин) усунуть якнайоперативніше.Які переваги нашого глибокорозпушувача?

Наш агрегат легкий порівняно з іншими, не такий масивний. Через це не витрачає величезної кількості пального, відтак є економічним. Водночас забезпечує якісний обробіток ґрунту.                                                                                                                                             

Введите текст

gallery/dsc01809
gallery/dsc01816

Із наступного року в нашій лінійці буде оновлення. Принципово агрегат не зміниться, але буде внесено певні адаптаційні коригування під Україну. Торік на «ІнтерАГРО» наш агрегат був трохи іншим. Спілкування з українськими покупцями зумовило зміни, які пасуватимуть саме для цього ринку. Змінився з’єднувальний вузол між котком і лапами.

Конструкція стала набагато міцнішою і тепер у змозі витримати більше навантаження від трактора. Стріла замість довгої і великої стала вкороченою і посиленою. Внизу між дисками у будові самого котка змінився тип кріплення чистиків, які запобігають налипанню землі на диски. Вони тепер стали з’ємними. Відтак, у разі їх спрацювання, із часом їх можливо замінити. Такі зміни зумовлюють подовження часу роботи агрегату. Наступного року зміни стосуватимуться будови рами. Вона стане трошки довшою. Чому? Ми помітили, що під час роботи агрегат перебуває напрочуд близько до коліс трактора, з яким агрегатується, і це спричиняє певний острах, що у разі чого лапи

можуть проколоти саму шину. І щоб трохи заспокоїти людей, ми вирішили подовжити раму.

Бренд Merlo зажив доброї слави на світовому ринку телескопічних навантажувачів. За ним – більш як півсторічна історія і схвальні відгуки споживачів у різних куточках світу. Про якість цих навантажувачів уже знають і в Україні.

Все виробництво зосереджене в Італії, 8% обороту щороку спрямовують на наукові розробки. Навантажувачі Turbofarmer і Multifarmer неоднораз здобували престижні винагороди на великих агровиставках AGRITECHNICA у Ганновері та SIMA у Парижі. Продуктивність, комфорт, ефективність і безпека керування – основні ознаки телескопічних навантажувачів Merlo. А змінювати начіпне знаряддя і визначати його тип і функціональні можливості можна, не виходячи з кабіни.«Тут, на виставці у Києві ми репрезентуємо телескопічні навантажувачі, – розповів менеджер з експорту Merlo S. P. A. Гвідо Певері. – Я займаюся українським напрямом уже два роки, і за цей час зрозумів, що саме такий тип машин має найбільший попит в Україні. Серія телескопічних навантажувачів вельми широка. У столиці України ми демонструємо машини з вантажопідйомністю від 3,3 до 4,2 т зі стрілою від 7 до 10 м. Останнім часом запит змінився, адже клієнти цікавляться більшими агрегатами серії Panoramic. Навантажувачі Turbofarmer із мотором TR 3 більше використовують в Україні, а із TR 4 і TR 5 більше пасують для Італії.

Плюси наших продуктів незмінні від часу заснування нашої компанії – інновації і якість. І вже близько 30 років саме ці навантажувачі є найінноваційнішими. 10% персоналу компанії Merlo працює над тим, щоб удосконалити агрегат. Звісно, це впливає на кількість продажів. Якість і рівень продажів завжди йдуть поруч. В Україні останнім часом продажі зросли, й наш власник пан Мерло розраховує на цей ринок. На ньому все складається добре, український ринок розвивається. У нас є план на наступні п’ять років, згідно з яким ми маємо вийти на перше місце щодо продажів в Україні у нашому сегменті ринку. В Італії ми ведемо перед, у нас – 40% ринку. Проте назагал лише 10% нашої продукції продається в Італії, а 90% – в інших країнах. На всіх ринках – як європейських, так і поза межами Європи – ми входимо до чільної трійки. Наше виробництво розташоване на північному заході Італії неподалік Франції у районі м. Черваска у провінції Кунео. Більш як 80% компонентів агрегату створюється нами на цьому підприємстві. А назагал у нас – 100%-во італійський продукт. Наші представництва в різних країнах  – Франції, Іспанії, Німеччині, Великій Британії, Австралії, Польщі – займаються продажем. Проте виробництво завжди буде лише в Італії, це – свідома і незмінна позиція».

Отже, якісна продукція, вироблена в італійському П’ємонті (славному не лише швидкими автівками й футбольними звитягами «Ювентуса»), здобуває дедалі більше прихильників на українському ринку. Відчуйте її переваги й Ви, читачу «Зерна»!

 

Взято з видання "Зерно"